#1 Tue-May-2012 19:56:17

Garett:)

Nowy Gracz I

Zarejestrowany: Tue-May-2012
Posty: 1
Punktów :   

Podanie o przyjęcie do grona administracyjnego. :)

Witam ! Chciałbym złożyc podanie o przyjęcie do [Cyt: ,, Grona Administracyjnego '' ]

Imię : Mam na imię Szymon . W grze mój nick to JohnGarett. ;D

Wiek : Mój wiek to 15 lat.

Staż w MineCrafcie ! : Otóż w MineCraft 'a gram od jego początków (Dokładniej od Alphy ) , więc jestem doświadczonym graczem Na serverach gram od Roku  do 2 lat ,więc każdy plugin mi dobrze znany . Potrafię się posługiwac i nie NADUZYWAC  komend typu :

-Kick [ID]

-Ban [ID]    } zasługuje na nie gracz , który w niemiły , niegrzeczny sposób niszczy server , męczy graczy , przeklina... (To nie wszystkie powody ale te są                   
                                                                                                                                                                               z góry najważniejsze)
-Mute [ID]                                         

Oczywiście najbardziej rozwiniętą u mnie częścią MineCrafta jest Budownictwo . Potrafię zbudowac wszelkiego rodzaju ,, EPICKIE '' Budowle , które zwrócą uwagę nawet gracza , którego nic nie interesuje (Przenośnia) Co świadczy o tym ,że potrafię doskonale posługiwac się WorldEdit ' em .

Dlaczego właśnie mnie macie przyjąc ?...

Otóż jestem osobą doświadczoną , potrafię się zaopiekowac serverem (Rozbudowa , Uspokajanie graczy i wypełnianie ich wszelkich możliwych prośb) . Chciałbym wprowadzic na server dobry chumor , dużo zabawy i radości aby każdy gracz się nim chwalił :

-Jaki to jest zaje*isty server !
-No pewnie stary , lepszego nie widzialem !

Jak już pisałem powyżej znam wiele plugin ' ów , a serwerowi przydadzą się niektóre . Takie , które spodobają się zarówno graczą jak i administracji.

Czy będę mógł wpłacac pieniądze na server?...